Ruch na naszym Fan Page'u opiera się głównie o źródła znajdujące się na portalu a wpływ źródeł zewnętrznych jak pluginy instalowane na stronach zewnętrznych jest znikomy.

Raport firmy PageLever pokazuje, że właściciele fan pagów powinni zadbać o dobrą ich prezentację na samym Facebooku. W drugiej kolejności zająć się promocją zewnętrzną. Badaniu poddane zostało 500 Fan Page, z czego każdy posiadał ponad 100 tyś fanów. Badanie dotyczy okresu od marca 2011 roku do lutego 2012 roku.

Z badań wynika, że udział zewnętrznych źródeł takich jak inne strony internetowe wynosi zaledwie 7,56% Takie informacje powinny być dla nas informacją, że chcąc budować popularność Fan Page powinniśmy skupić się na tym, by był widoczny na samym Facebooku.

Metod, które umożliwią nam pozyskanie fanów jest wiele, jednym z nich są reklamy na portalu. Reklamy przez, które trafią potencjalni fani a oni sami zarekomendują nasz Fan Page innym internautom. Pamiętać jednak musimy, że bez dobrego contentu nie jesteśmy w stanie pozyskać i utrzymać bieżących fanów. Dlatego też tak istotne jest by nasza aktywność i treść była interesująca i odbiegała od tych, które prezentuje konkurencja.

Podsumowując przy budowie Fan Page musimy pamiętać o dobrej treści i reklamie na samym Facebooku. Reklama na stronach zewnętrznych powinna być tylko dopełnieniem całości.

Pytania do nas ?

imię i nazwisko
e-mail
Twoje pytanie?